dinsdag 1 januari 2013

Day 1

Het is 2013 en dat betekende voor mij een nieuw begin op een nieuwe blog, een fotoblog. Ik houd onzettend veel van fotografie en daarom gaat mijn camera ook overal mee naar toe. Daarom leek het me leuk om een fotoblog aan te maken waarop ik elke dag een foto plaats. En dan hoop ik over een jaar te kunnen zeggen dat ik echt 365 foto's mooie foto's heb gemaakt. In ieder geval welkom op deze blog, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

En natuurlijk een gelukkig jaar gewenst. 

Mijn eerste foto van dit jaar:
"Don't cry beacause it's over, smile because it happened."
- Dr. Seuss

11 opmerkingen:

  1. hey sweetie, I would totally love to follow each other, I'm your follower, follow me back so we can be blog buddies :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heppy New Year!
    Thanks for your comment on my blog, i'm following you now...( Follower No 1 ;)
    Hope you follow me back!
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah dan kan je ze beter kopen inderdaaad! Mooie ogen :)

    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there. I just found your blog. Would you like to follow each other? Please let me know. Thank you.

    Happy New Year.

    NEW OUTFIT POST------>http://cheekypetite.blogspot.ca/2013/01/green-is-in.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of course I'd like to follow each other! :) I started following you now, waiting for you to follow back xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great blog!
    Btw would you like follow each other?
    Just let me know:)

    Happy New Year!:*

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for visiting my blog and commenting! I'd love to follower each other :) I just became your newest follower - I hope you can follow me back! Happy new year!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely blog!
    Would you want to follow each other? Just let me know.:)
    Have a blessed 2013! God bless!

    - Jillian Myka

    http://jillianmyka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'd love to see all those photos :D
    Happy 2013 sweetie

    www.trendybow.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto! Maar geen nieuwe foto's meer zie ik? Jammer hihi, ik doe namelijk het zelfde projectje (365daysofpictures2013.blogspot.com) en was benieuwd naar jouw foto's/foto's van anderen, komen ze nog. Let me know, want dan ga ik je zeker even volgen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen